Karanlığa Dua

by

kandinsky_black_and_violet.jpg
Kandinsky, Black and Violet

“…Bıraksan kendini varacağın yerlerden korkuyorsun; kendini kısıtlamamış yaşamlara uzaktan uzağa özenirken, o yaşamlara destanlar yazıp dururken, kendin bu çöl kuraklığında yanıp da kül olmayı yeğliyorsun. Jouissance. Müzik gibi akıp gitsen hangi durağa varırsın. Bilemezsin…”

“Sonra bir durdurulamazlık var, bu kadınsı nemli havalarda. Ya ben bıraksam kendimi, gözlerim kapalı, kulaklarım tıkalı akşam karanlığına, bir ırmak boyu aksam da akşam sularına, söyleyin hangi yönde bulacağım şu kendimi, şu kendim olamayan kendimi, şu aynalarda çakışamayan kendimi, söyleyin allah aşkına.

Yazının tamamı için: Çarpım Tablosu, “Karanlığa Dua”

Etiketler:

5 Yanıt to “Karanlığa Dua”

  1. tolga Says:

    Eyvallah usta, onur duydum.

  2. Ece Says:

    Bıraksam kendimi varacağım yerlerden korkuyorum; kendini kısıtlamamış yaşamlara uzaktan uzağa özenirken, o yaşamlara destanlar yazıp dururken, kendim bu çöl kuraklığında yanıp da kül olmayı yeğliyorum/dum..
    Bir cesaret, son bir güç ile bir adım attım..
    Kendimi rüzgarın kollarına bıraktım..
    O nereye, ben oraya..
    Görelim MEVLAM neyler, neylerse güzel eyler teslimiyetindeyim şu aralar..
    selamlar, saygılar..

  3. thelosthighway Says:

    Eylül’de hüzün var.
    Tolga’nın Karanlığa Dua’sını okur okumaz dehşetli bir biçimde gelip çöreklendi içime hüzün.
    Tekrar eline sağlık Tolga kardeş.
    Hüzne selam! Çünkü insan oluşumuzu hatırlatıyor…

  4. sessiznida Says:

    “…Bıraksan kendini varacağın yerlerden korkuyorsun.

    ….Çok güzel.Paylaşım için teşekkür ederim. Allah razı olsun muhabbetle.

  5. serefraz Says:

    way be cümlelere bak.

Bir Cevap Yazın

