Yılgın

by

turgut_uyar_buyuk_saat.jpg

Bir sargın umut yakaladım onu kuşandım

Serin mavi bir gökyüzü buldum onu kuşandım

Denize doğru sokaklar gördüm onları da kuşandım

Üstlerine üstlük seni kuşandım

Tedirgindim namussuzdum deli deliydim

Uslandım

Üç dilim kavun kestim birini ben yedim

Kavundan üç dilim kestim birini yedim

Birini sana ayırdım kadın al birini sen ye

Sabah olsun sabah olsun ilk işim bu

Öbürünü götürüp civcivlere vereceğim

Senin bir yönün var orada durur yaşarım

Bir de acun var ben içindeyim

Ben içindeyim tüm itlikler sahanda yumurtalar onun içinde

Orospular içinde Hurşit Bey içinde sen içindesin

Üç dilim kavun kestim birini sen ye

Kabuğunu at Hurşit Bey’i at itlikleri at

Durup durup sana sesleniyorum.

Turgut Uyar

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

